CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 19 November 2009

Sehari selepas bday ku xP

1st..thanx u to ladyana ( Babyana ) kerna rajin update kn blog ku..heheh..arigato ya darling..umm..hari ni..aku buring..pagi2 alum g bngun tdur,,tngah hari bapa ku balik kraja kjap then ada adek ku balik sekulah, heran ku..rupanya bf nya ambil kn n gurg trus liat dvd ceta antu.aku pun juin th jua ni.SERAM!!!..then aku mndi trus jln2 beli bulp lampu kreta break kreta ku angus dh aa..toink~..then aku pegi tmpat ngambil lesen, aku rasa nak ambil lesen lge ler.. xP..adeler tu lesen apa..xP..umm..then kul 4 ptg trus ku k college, mls ku kn balik rumah aa..then lepak d college ja surg2, mkan n mnum2 dlu..sambil ku mkan tu ada c boy menelipun..kn bwa lepak ya mlm ni.hehe..and sekarang ni aku d college mnungu class ku, hehe.. atu aje..k bye2..Arigato ya my fren, suma nya baik2 greeting aku xP..Sayonara xD

0 comments: