CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 3 April 2010

tiredness day~

Yuhuu, lama suda tidak bloging ey, and ani i just wanna tell about my life today ;)..
ok start from in the morning..aku bngun aher uhh~ huhu..7.15 bru bngun, then mndi apa itu ini kul 7.45 bru siap..then panas kn engine moto lge, take a long tym eh..kraja masuk kul 8, toink~ then jln raya is mcm besa la pagi2 damn traphic jamm! but to me, traphic jamm is not a problem as long as im using R15 :P..tepat pkul 8 bru smpai ofis, HuUuUu~

ngalehnya harine pagi2 suda mkn buku yg b timbun kn d antar k JPKE, alamak hai~ brg deejay lge, ya jua brg hasmit EHHH MCM2 EHH! exhausted ku arine, pgi2 dh kpisan :(..
balik kraja pkul 4 trus aku pegi agent Yamaha d jangsak. msa otw tu aku terjebak dngan surg budak rempit jugak, dia senyum, hehe :D..pkir kn bwa blumba :P..then aku lead laju ckit, ia ikut blakang..tanpa ku sedari..
DAMN!! ada urg gila, nmpak sudah bah aku b laju trus jua ya kluar U-turn..mati eh, ckit lge ku accident bah pkai emergency break ah abis tayar ku burning SKRREEECCHHH!!ckit lge kn t slide aku tu..panya budak d balakang tu sama jua nya mcm aku kn t slide, lau nda, sama2 tne rabah tu geng, HAHAHA! :D
then aku hon ya c gila ah, PHHEEEETTTT!! pduli ku eh baie, mun ku rabah dri moto tdi ku sruh ko bali kn aku R6 baru..

then aku selamat smpai k destinasi, rupanya budak yg ikut aku tu pn sma jua kn k agent Yamaha..then kmi ni ceta2 la pasal c gila tu tdi cpun nda kenal2, then jdi geng tia, toinK~ :P aku pegi komplen aku punya emergency break ku nda lampu, and my break fluid is leaking ah..then msa dsana tjumpa tia jua geng R15 merah ani, hahaha :D..

then mlm tym aku liat ceta cina aku tertidurr...ZzZzZz..then bngun kn jln eh buring drumah..aku pegi skulah moto kn lepak2 sma cigu but kusung~ cuti x durg ni..then aku buring surg2 dsana aku kn menikmati santap surg2 d aneka rasa, lama sudah nda jumpa geng2 dsana :P..then after mkn aku mesis darling ku ya ada drumah ka inda, hehehe :D... ani yg best ni :P..

then ya kata ada drumah tp dady nya ada drumah, hahaha :D.. sury darling :P..
then sblum aku jumpa c Dia, aku pegi gdg jap bali DVD..ani pn alum ku liat..toink~ then aku jumpa c Dia kejap..hehehe..hepi jua dikit dpt dating kajap mcm 5min tu :P..then balik rumah and blogging..etu sja..
babaiii~




i miss you baby! :D

0 comments: