CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 30 December 2009

Happy Advance New Year and welcome back for sapa2 yg baru balik holiday xD

Yuhuu..geng2..selamat advance tahun baru and welcome back for urang2 yg baru balik holiday ahh.. :P
btw aku ada ckit ucapan for tahun baru ni.. SELAMAT TAHUN BARU!! semoga kita dpt berjumpa lagi pada tahun hadapan sehinga kiamat, toink~ xP.. pada tahun baru nnti, pasang la azam baru yg baik2.. dalam kesempatan ini, aku nak bge nasihat ckit.. kepada semua rakyat Brunei dan juga rakyat Malaysia, janganlah merempit..ingat mak bapak kamu yee..ingat keluarga.. ( tp klau sapa2 nmpak aku merempit tu diam2 saja ahh )..
pasal isuk tahun baru ni rmai urg bawa ku celebrate new year ni.. tp aku rasa nda dpt ikut lah..biar tia ku celebrate with my family ahh..hehehe..sorry..and isuk aku ada exam dlm plul 10 pagi and and and my last exam is on 4 Jan 2010..wish me luck aa my friend..i know this module B aku akan fail sal lngsung nda baca buku and mudahan sja this module C aku pass yee..nah ni ada ckit pic untuk d share masa i pegi miri with my cuzn2 just for short holiday..tp borong ahh..sunyi.. :)

breakfast ahh d KB jap g smpai miri

 
 
 
hah..this is my dad..hehehe.. xD


ni d Parkson x)
 
Lunch x shh xD
 
 
 
 
Yeah babieh..so lonely ehh~
 
Ahh..ni d pantai arah miri ahh nda tau apa ka nama pantai tu..tp lau pada waktu mlm best ni dinner d pantai ni x)
 
 
 
 
 

Atu la saja keh..k Stephen Chow

0 comments: