CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 2 December 2009

moshmosh :)

heeei. yknow me! my name is ladyana HAHA! since this is iam blog, I can't write about whatever the hell i want and there is nobody here to stop me. apaeh O.O okayy lets begin blog! ohh hulala~ baby saya come back untuk blogging blog si daling. HAHA happan.=p. awake. tuT Tut tUt (si ladyana missed call jam 11:30am HAHA) ia suruh aku missedcall tapi tidurrrrrr kedia balikk watduh watduh! -.-" then,ia bangun, terus masuk bilik mandi dan mandi HAHA *aku setau =p* then breakfirst at tut tut tut idon'tknow D:  im too high this sabuh.*napa sabuh atu kan?* haha walaupun nya orang kan, suboh untuk mati yang bermaksut sweedream or a beautiful nightmare "every night i rush to my bed wit hopes that myB i'll get a chance to see u when i tutup my eyes," HAHA tau? diam saja ah hah hah (y)(y) hooass. peace babe. ini saya and iam, kami as usual chatcha, ladyana swift dating sama iam archuleta liah, semasa berrrMSN hahahaha sekajap saja inda puas! hahahahaha. nevermind! sudah jumpa tadi. bestbest hantaplnya, eh please ah? sukurtah jumpa tadi bah hei! :D
eh jangan distress pasal exam tu. cool and rilik! hahaha concentrate saja exam yang satarusanya hokay! boleh buat punyee! but i just wish iam going to another level next year, luruskah? *stidi aku tu menabak*HAHAHA amin goodluck :) :) hahehuho =p
haa. yes! apaan.



ilham si babyruki darling :p *hahaha :p*
*anu stidi liah membagi nama :P*
ladyana here is missing you, ya know?
i miss your sweet smilee that make me soo addicted to you more and more.
eh,ia bangga aku panggil ia darling HAHA
HAHAHA *apaeh*



hookayy babyboo
till here dulu
SWEETDREAM! :)


byee!
much love, D

0 comments: