CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 21 March 2010

Agak2 la ckit brader~

Ahh, this is my R15 :D

Ahh, rupanya ada meow ku ikut bgambar tanpa ku sedari eh :P

Nah, aku mau show off dikit, this is my Yamaha R15 :D
the advantages is : ya 6 speed and engine 4 Stroke.
the disadvantages is : Aku mau tukar tire dapan N blakangnya :(
mau lebih lebar lagi baru nampak smart and ciuk conering tajam :D
, ya 4 stroke tp bunyinya inda memuaskan ada ckit mcm skuter, ohh tidakk!
aku mau tukar silentcernya or tukar exhaust nya jadi mcm VROOOMM!! bru BEST ! :D
, ya cuma 150cc sja, itu yg buat aku hampa, tp udah ku b usin kang aku kn potong Blok biar laju gilaaa!!

and my next target is :P
Ani CONFIRM! aku inda complain, hahahaha :D

ahh, about my baby, aku tau perasaan mu coz prasaan tne about2 is the same..chehh :P..aku rindu gila kn ia and ia pn rindu aku..smpai aku nda dpt cool..and dun wuye..aku sayang kau :D




Diayan my soulmate :)

0 comments: