CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 12 March 2010

This is not a bad romance but....

Oohh Noo~ hey pleasee ahh..harine aku kerja sperti besa pkul 8 tapiii~ aku stangah hari sja kraja sal aku kna pngil briefing about RBC part time..oh noo plzz..ku pkir ciuk ni apalagi dngan perasaan hepi ku dpt stangah hari kraja then dpt kraja d RBC la ni kononnya..

pkul 2 aku k ICC then ada briefing apa, awl2 ok no problem, then udah ya gtau gaji nya tu lamah tia smangat ku, toink~ Daaa~ ok plg, tp nakan aku kn branti kraja just for RBC yg part time ni x ? bila kna perlu kn baru kna call kraja x ? mati tu mana kn cari usin tiap bulan..Ahhh!! Lagi satu apanah, pantang ku ni..What thee...!!

aku suka RBC sal ia company yg basar and ada nama la kira kn..tp lau part time sja, buang masa ku saja tu..and yg...ehh..banar tah..mmbari sakit hati, adaka d sruh nya ku gunting rmbut..talurnya ahh..ALUM!! mun kraja Fulltime gaji seribu labih mau ku gunting rmbut, ani part time bah, then gaji besa2 jua gnya..mun inda kna pngil kraja inda th b usin tu..dmana th ku kn cari usin mun branti kraja gnya sal part time ani ? 

Hey wang, my rambut is MINE, not yours, kau nada hak kn pajal aku gunting rmbut tampa rela ku..
Wlu pn ada urg yg nda minat dngan style rmbut ku ni, but its ok,,not a problem but i love my hair..merati ? hahaha..bah smpai sini th dlu..mlm ni ada meeting g and kn practice2 for my band :D..orait..






Love Diyana :)

0 comments: